Hej igen

Misstänker att ni alla saknat mig ;) hehe
Jag är nog ingen bra bloggare har jag kommit på
Jag har sagt till mig själv flera ggr att jag ska va seriös med bloggen, men icke.
Dagarna springer iväg och att sitta framför datorn och blogga är inget jag prioriterar uppenbarlige

Min träning går kanonbra. Trodde inte att jag kunde vara så engagerad, men det kunde jag:)
Nu är det till och med seriös träning inte bara för att.
Jag har nu mera kontakt med en kostrådgivare som gör kostschema åt mig osv.
Så detta med att bli snygg i kroppen kommer jag fixa galant. Jag tror på mig själv nu i detta och jag veta tt jag kommer att klara det. Jag har accepterat att det tar den tid det tar men lyckas det komemr jag att göra!
Och då får ni se upp;) haha

Lillfisan ligger och sover as we speak och jag slösurfar lite.
Är idag sjukligt trött=/ Trots att lillan sover hela nätter hela tiden sedan 2 månader tillbaka. Hon sover från 20-08. Lovely;)

Tänkte ta en powerwalk med lillfisan sen när hon vaknat och ätit.
Solen lyser till och från idag, hoppas den kan ge lite värme under promenaden.

Förresten så får jag mitt första kostschema nu på Lördag:D jag väntar med spänning. Hoppas att det kommer funka bra:)





Nu jävlar kör vi. Sånhär kropp ska jag ha igen, lite mer muskler tänker jag dock bygga på ;)
Men plattmage saknar jag, längtar tills vi möts igen:)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha jodå visst har jag saknat dina blogginlägg ;)

O dig med för den delen!! :P

Åh vad härligt att du verkligen e riktigt sugen på att både träna o äta rätt! Då kommer du lyckas!! :)

Haha jo bara för att lillfisan sover bra behöver det ju inte betyda att du gör det ;) Hoppas iaf att det e bättre med din sömn nu :)

Puss

2011-03-25 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0