Idag är dagen D

Hejsan alla glada!

Idag vaknade jag med ett stort leende
Min underbara vän kommer på besök med sin lilla flicka:)
Ska bli så himla kul att se er igen:)

Riktigt så bra att jag vaknade med ett leende var det inte faktiskt
Jag har sovit skit inatt och va därför himla trött imorse.
Tur jag har en underbar sambo som gick upp och tog lillan så jag fick morna till mig lite:)
Men sen kom leendet iaf :-D

Funderar på att ta ett varv runt ån, men det är inget superväder så får nog bli löpbandet ikväll igen
Alltså solen skiner men det blåser ju som vanligt ser det ut som
Kanske får gå ut och känna efter;)
Igår blev det ett pass Styrka armar för biceps och triceps 60 minuter
Och därefter löpbandet 60 minuter 7 km :)

Idag står det ett pass Styrka Axlar på schemat
Och så får det nog bli en dans med löpbandet ikväll igen :)

Nu ska jag bara vänta tills klockan slår 15 så jag får träffa min underbara vän och hennes fina dotter :)

Kommentarer
Postat av: Polle

Det var så himla mysigt att träffa er igen med! :)

Synd att dagarna gick så fort bara :/

Puss

2011-04-03 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0