Sockersug suger.. =/

Usch jag har sånt sockersug=/
Inget kul alls
Och jag vet att det ligger en mörk choklad i skafferiet.
Djävulen säger till mig att en mörk choklad med 86% kakao kan jag äta för det är inte så onyttigt, medans ängeln sitter på andra axeln och talar om att det ska jag inte göra för jag ska tänka på mitt mål.
Jag hatar socker, socker är bara ett stort skit.
Det finns inget bra med socker faktiskt, förutom att det är sjukt gott.
Skulle kunna tänka mig att äta McD, pizza, kakor, bullar, choklad, tårta, lösgodis.. ja allt onyttigt och gott..
Ska snart äta mitt mellanmål, får bli en banan.. gud så gott.. NOT

Ska gå till bageriet imorn och köpa ett rejält grovt bröd.. Så det så:D

Nehe nu ska jag väcka lillan igen
Sen ska hon äta
Sen ska jag göra mig redo för solning och träning:)
Blir en lång kväll på gymmet
Först sola
sen uppvärmning löpet 15 minuter
Styrka 60 minuter
och sen hade jag tänkt att köra löpen igen typ 45-60 minuter.. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Oj det var inte dåligt! =)

Ja sötsaker är gott! Salta mandlar funkar som distraktion ibland...

2011-03-29 @ 16:23:36
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch fy kan tänka mig att suget blir stort vissa dagar :S Hoppas det gick över efter bananen, e ju rätt gott ändå ;)

Härligt att kunna ligga o slappna av i ett solarie, behövs lite värme nu när det e så ruggigt!

Shiit vilka pass du kör, att du bara orkar :P

Puss

2011-03-30 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0