Träninsvärk och sköna muskelgrupper

Nu är jag hemma efter ett långt träningspass
Blev först 15 minuter uppvärmning på löpbandet
Faktiskt med både powerwalk och LÖPNING
Ha så det så.. ;)

Efter det blev det ett styrke pass för benen och rumpan.
Får väl se om jag kan gå de kommande dagarna
Benen är något som jag Alltid får träningsvärk i
spelar liksom ingen roll hur mkt jag tränar de, får alltid träningsvärk iaf
Så det är väl bara acceptera;)

Nu snart ska jag sova
Imorgon blir det ett styrkepass-Mage
Älskar att träna magen, vet inte varför men det är en muskelgrupp som är så skön att träna bara :)

PÅ Lördag blir det utgång, Nykter;)


Mammas älskade unge är full av bus

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte skrivit skit till dig?

2011-03-24 @ 22:05:12
URL: http://emminilsson.blogg.se/
Postat av: Emmi

Men gud vad tråkigt! nu var jag inne och kollade på katrins blogg och såg att någon även hade kopierat mitt namn och länkat till min blogg och skrivit en kommentar dit. Anmälde det till Finest.



Usch, hoppas den inte skriver till fler bloggar nu!

2011-03-24 @ 22:30:31
URL: http://emminilsson.blogg.se/
Postat av: Polle

Haha jag säger då det, vad duktig du e! :D

Hihi kan ju vara för att du vill få en platt mage som du älskar att träna den ;)

Hoppas du får skoj på lördag, trots att du ska vara nykter ;) I mitt sällskap hade det ju gått kanon så hoppas de som följer med e lika roliga som jag ;) Haha :P

Hihi ja hon e en riktig busa! Hoppas inte hon lär Molly för mycket bus :P

Pussar

2011-03-25 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0