Flyttbök

Hej hopp!
Det var inte igår man uppdaterade här=/
Har inte alls känns för att skriva den sista tiden.
Händer inte så mkt förutom i mina tankar.
De bara snurrar runt runt och jag vet varken ut eller in=/
Inget roligt alls.

Vi är iaf mitt uppe i flytten.
Kartonger överallt och det ekar som bara den i hela lägenheten.
Har städat som en idot, gnuggat skåp i köket
Städat ugn, gnuggat golv och taklister.
Gnuggat dörrar och dörrkarmar.
Ja ni vet allt som hör till flyttstäd.
Inget kul, bara längtar tills allt är klart.
Har fasen träningsvärk i mina armar efter allt gnuggande=P

På måndag får vi iaf nycklarna till nya lägenhetn
Så då säger vi hejdå¨till Johannelund.
Ska bli så skönt att få större lägenhet.
Och något nytt som är mitt och Niccos tillsammans.

Får längre till jobbet dock=/
Det är inte lika kul.
Kommer få åka typ 40 minuter tidigare än vad jag gör nu.
Men det får jag stå ut med.

Nehe nu ska jag slänga mig framför Tvn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0