En dag på stan

Idag har jag ju varit ledig som jag sa igår. Nicco och jag åkte in till stan vid klockan halv 1.
Vi käkade lunchbuffe på Kina, Mums vad gott. Sen så gick vi en sväng på stan och sen vidare till guldsmeden och hämtade min ring. Så nu har jag den äntligen i rätt storlek så att jag kan använda den=)

Nu sitter vi här vid datorn och glor. Har precis betalat mina räkningar. Usch finns det något tråkigare? När man väl får in pengar på kontot så ska dem bort direkt..=/ Hehe fick lite pengar kvar iaf.

Har hämtat ut mitt paket från Halens också=) Kläderna satt som en smäck och dem va kanon fina. Fick ju inte alla kläderna nu=/ Resten kommer i slutet av April, fett tråkigt att vänta så länge. Men men.

Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på. Ska se om vi kanske kan mysa ner oss i soffan framför en film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0