fika

idag har jag varit iväg på stan och fikat med Natta. Där efter åkte vi hem till henne och kollade på dem söta små hundvalparna=) Dem var jätte söta. Kul att få umgås lite utanför jobbet också.

Hoppas att någon kan ta min fredagseftermiddag så att jag kan åka ner till Jönköping och fira min kära syster.

Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på. Nicco kommer hem runt 21. Och jag vill se en shoppoholics bekännelse. Tror att den är grymt rolig. Får väl se om vi kanske tittar på den ikväll.

Vad ska ni ha för er en måndags kväll?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur kan ni titta på den ikväll, de går väl på bio? :O



Sv: Elvis är en kille jag dejtade ett tag som är rockstjärna. Jag har inte gett ut hans riktiga namn då han är känd, så därför kallar jag honom elvis :)

2009-03-23 @ 22:09:02
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack raring, är glad att vi snart är klara :)

Ha en underbar dag

Kram

2009-03-24 @ 06:12:48
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0