Trött

Usch vilken seg dag på jobbet=/ Ingenting att göra såhär dagen innan löning. Folk har ju inga pengar att handla för.
Tiden har gått hur sakta som helst. Men äntligen är jag hemma. Trodde aldrig denna dagen skulle ta slut.

Väl hemma så hade älsklingen lagat mat, köttgryta med ris. Mums vad gott. Jag var hungrig som en varg.

Nu blir det ett varmt bad sen slö titta lite på tv sen sängen och mysa..;) Finns det något bättre än att krypa ner i sängen med någon man älskar och vara nybadad och fräsch. Me like

Imorrn är jag ledig, det ska faktiskt bli skönt. Brukar ju inte tycka om mina lediga dagar. Men imorrn är Nicco oxå ledig så då har man sällskap=)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0