Gratis arbete ger rik erfarenhet

Det slog mig just nu att imorgon är min sista lediga dag innan praktiken börjar.
Känns ganska bra

Jag ska gå dit på Måndag och hoppas att det ska bli kanonbra
Ska ju trots allt tillbringa 6 hela veckor där
Hoppas även att jag ska lära mig mycket av min tid där
Kommer inte att jobba några helger, Jippie;)
Så jäkla skönt
Det är så surt med praktik kan jag tycka
Man verkligen gratisjobbar=/
Visst får man erfarenhet av det
Och det är rikedom sedan när man ska ut i arbetslivet
Men iaf, man kunde ju fått någon form av lärlingslön iaf
Så tråkigt att gå och göra ett bra jobb för ingenting=/


Saknar dig min älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Polle

Jag saknar dig också!!!

2010-02-14 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0