Ibland är jag bara för blåst

Ibland är jag bara för blåst
Mitt minne är det värsta minne ni någosin skådat hos en så ung människa
Totalt värdelöst minne
Ibland är jag faktiskt orolig på riktigt över mitt minne
Men men folk säger att det inte är någon fara när man e ung
Jag tror dock att det är npgot fel på mitt minne

Nog om det nu och vidare till mitt korkade jag
Skickade ett mess till min lediga sambo idag när jag va på praktiken
fick inget svar och tänkte att han säkert satt med lurarna vid datorn
och hörde alltså inte mitt mess
typ två timmar senare när jag slutat och ska gå hem så ringer jag honom
inget svar igen
Jag ringer allt som allt fyra gånger
jag ville höra vad ci skulle äta och om jag skulle handla något på vägen
så min tanke va himla god
Tillslut blev jag så irriterad över att han som jag trodde bara sitter vid sin jävla dator och inte hör ett skit
Slutar att ringa och tänkte lite själviskt att jag har fisk hemma
(Min sambo äter inte fisk)
Det kan jag ju laga, han fpr skylla sig själv när han sitter med lurarna
och vill han då ha något så får han gå och handla
jag har ju försökt att få tag i honom
Vid det här laget var jag ganska så irriterad
Helt plötsligt när jag går det med bestämda steg på väg hem
så slår det mig att min sambo inte alls sitter vid datorn och inte hör sin mobil
det är ju för fasen Torsdag idag och han är på jobbet
Skrattade lite för mig själv och fick lite dåligt samvete över att jag va arg på honom
Haha typiskt mig...


gammal bild, bjuder på den;)

Kommentarer
Postat av: Polle

Haha ja det e faktiskt typiskt dej :D

Men det sägs oxå att man blir mer glömsk när man e gravid så e nog värre nu än vad det brukar vara :P Puss

2010-02-18 @ 19:54:09
Postat av: Melinda Dalin

Tihi, sött ^^

2010-02-18 @ 22:06:08
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Sara.

Hej! fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg på http://gaddii.blogg.se/



lämna gärna en kommentar :) Kram

2010-02-18 @ 22:35:40
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0