mötet gick bra

Mötet gick bra, får väl se hur detta slutar
Man ska jobba med en del kon stiga människor
Men förhoppningsvis så lär jag mig något av det=)

Åkte ut till Ö&B och köpte en transportbur som Mysan ska få åka i imorn
Hon är dock inte så glad för sånt=/
Eller rättare sagt inte van
Hon skriker så dant
Sånt man får ta

Efter det åkte jag ut till Gymmet
Körde en kvart på löparbandet
sen va det dags för 60 minuter aerobic
Passat va väldigt bra, dock lite mkt hopp
Kände av lite sammandragningar i magen=/
Får ta det lite lugnare med hoppen nästa gång

Ska sova tidigt ikväll
Ska lämna mysan på djursjukhuset klockan 08=/
Så måste upp tidigt

Nu ska jag hoppa in i en dusch
Sen kolla på efterlyst
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Polle

Klarade mysan att åka ifrån holmsjö till linköping så klarar hon vad som helst ;)

Hoppas det hjälper att ta det lugnare med hoppen näsya gång då :)

Puss

2010-02-11 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0