Motion, styrka= förhoppningvis mindre flodhäst

Satt här hemma och hade tråkigt
Tänkte att jag kunde åka och träna
Fick dock tvinga mig själv till gymmet
Hade ingen lust alls
Väl där så gick det jätte bra
Körde en timme på löparbandet
Och efter det ett styrkepass för hela kroppen

Jag måste bli mer ordentlig med min träning
Vill verkligen inte bli flodhäst bara för att man e gravid=/
Nae jag ska se till att hålla igång nu
Iaf försöka..;)

Hämtade Nicco på jobbet vid 17
Han va tvungen att guida mig till T1
Börjar min praktik där ute på måndag
och imorrn ska jag dit på möte
Och jag hittar ju inte i den här stan..=P
Men nu ska jag nog hitta dit iaf
Tack älskling!
Nicco håller just nu på att laga lasagne
Det luktar gott och jag är hungrig
Idag har jag det bra..=)



Bjuder på en bild på lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0