Opererad

Nu har jag hämtat min nyopererade katt
Usch tycker sånt här är jobbig
Tänk om hon har ont=/
Hon har inte fått någon mat sedan klockan 21 igår kväll
Hon måste va himla hungrig
Jag ställde fram mat nu iaf

Måste hålla henne under uppsikt då hon fortfarande är lite groggy efter narkosen
Nu är det bara hoppas att hon ej får några komplikationer
Att såret ska läka fint och så
Jag hde tänkt att ta en timme löparband och ett styrkepass på gymmet
Men Nicco jobbar så jag måste vara hemma med katten =/
Får bli löparbandet här hemma iaf;)


Här är vår nyopererade katt i transportväskan
Hon tycker inte alls om att vara instängd i den=/
Stackaren, men nu är hon utsläppt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0