Vi har en drottning i hemmet

Morbror och lilla kusinen Nova kom förbi en sväng
Vi drack lite kaffe och pratade skit
Nova lekte inne i bebisens rum
Hon hittade massor av som hon sa "hennes" leksaker
Vi har ju fått mycket av morbror som Nova hade när hon va mindre
Hon kom ihåg sina leksaker;)

När kaffet va urdrucket
så gick vi en runda på stan
Jag skulle hämta ut piller till Mysan
Hon kastreras på Torsdag så kändes onödigt att lägga 200 kr på det
men men om hon börjar löpa så går det ej att kastrera

På tal om Mysan
Så har jag även vart på Claesohlsson och köpt skåpspärr
Hon öppnar alltid garderoben i hallen
där alla handdukar finns och så lägger hon sig där och sover
Jag tycker inte det e så fräscht
Håriga handdukar
Nej tack
Men nu ska jag iaf säkra garderoben så att hon inte kan komma in
Bra skit!!
VEt inte vad som händer ikväll
Men inatt är det Super Bowl
Får se om jag håller mig vaken eller om jag ska snarka på soffan=P


Hon tror verkligen att hon e drottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0