Virrpella vilse i sin egen stad

Praktiken idag gick bra
Har haft en massa olika diskussioner
Druckit kaffe och spelat biljard;)

När jag skulle gå hem gick jag vilse=/
Alltså jag har världesn sämsta lokalsinne
Jag gick alltså vilse i min egna hemstad
Ni får skratta om ni vill
Fick ringa till min sambo som är på jobbet och be om beskrivning hem när jag upptäckte att jag hade gått fel
Hahaha
Det är typiskt mig
Jag hittade hem till slut iaf;)

När jag väl kommer hem så ser jag att jag fått post
Ett CSN-kort
Men grattis, redan
Har pluggat två terminer och först nu skickar de mitt kort
De är underbara på CSN
krånglar aldrig
Jag älskar de..NOT

Ska nur inga telenor och höra hur jag ska göra med min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0