Resultat efter bara en veckas diet

Dålig uppdatering nu ett par dagar
Nicco har jobbat hela helgen så jag och Celine har myst hela helgen
Adventspyntat och så vidare.
Myst med massa tända ljus :)

Idag åkte jag och en vän ut till Ikano/Ikea
Det blev visst en 5 timmars lång shoppingrunda :P
Hittade en jätte söt kofta och en body till Celine
Ny haklapp, bestick, pipmugg och tallrik
Fick även bli ett ihopfällbart skötbord :)
Nicco ville ha ett skötbord så det fick väl bli så ;)

Nu sitter jag här svettig, äcklig och knallröd i fejan efter dagens träning
Det blev ett Step pass.

Måste bara få skryta lite med.
Jag började min diet i Tisdags
Idag vägde och mätte jag igen för jag gjorde det förra måndagen
Har tänk att väga och mäta en gång i veckan
Jag har iaf sen förra åndagens mät och vägning gått ner 2,5 kg
Minskat 2cm midjan, 3 cm buken, 4cm ryggen, 2 cm rumpan
En kanon glad Sandra med andra ord :D
Trodde inte det kunde ge så bra resultat på en vecka
Så nu är jag ännu mer sporrad att fortsätta detta
NU jävlar, i sommar ska jag vara så snygg så i min nya fina bikini ;)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Grattis! Vilken superdunderdiet och träning du fått!!! All lycka till. Det är så roligt när det händer saker med en gång. sporrar extra.

2010-11-29 @ 18:50:56
URL: http://bayliezochniilaz.blogspot.com/
Postat av: Polle

Åh va härligt att det redan ger resultat!! Verkar som att den dieten fungerar på dig :) Du kommer bli skitsnygg ;) Puss

2010-11-30 @ 16:24:20
Postat av: Polle

Åh va härligt att det redan ger resultat!! Verkar som att den dieten fungerar på dig :) Du kommer bli skitsnygg ;) Puss

2010-11-30 @ 16:25:29
Postat av: Lotta

Vad roligt! Stort grattis =)

2010-11-30 @ 16:43:13
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Susanne

ÅÅh va duktig du e ( :

Vill ocksåå!!

Vart tar du dina recept ifrån? Ge mig tips!!

Kram

2010-11-30 @ 21:05:58
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0