Bakfull

usch. Jag vaknade klockan 8 imorse och var fortfarande full=/ hatar när det blir så. har spenderat hela dagen stillasittande, minsta lilla rörelse har skapat samma känsla som begochdalbanan gör.

Börjar faktiskt piggna till lite nu iaf. Somnade en timme här på soffan.

Kvällen va himla kul igår, blev dock väldigt full (som planerat).
Satt hos Lotta och drack och lyssnade på musik och så fram till klockan eh inte en aning. Åkte in till stan och ner till Pirren där det fortsatte att drickas fram till stängning klockan 03.00.

Blev hämtade av Henke vid halv 4-4 nån stans. Åkte ut till Statoil och fylle åt, mums. Sen vidare upp till Holmsjö för att sova.
Va väl hemma runt halv 5 kanske (?)
Vaknade vid 08.De kanske förklara min deckining här på soffan.

Nu ligger jag i soffan med datan i knät, orkar inte göra ett smack.

Den stora frågan just nu: Är det värt att dricka alkohol och ha trevligt några timmar när man får lägga hela dagen där efter på att må skit?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha ja det är en svår fråga det. Men jag avstår nog hellre alkoholen =) Man kan ju ha kul ändå hihi... hoppas du hade kul igår!!! Puss

2009-04-26 @ 17:18:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0