fint väder, underbart humör och goda vänners sällskap

Idag steg jag upp tidigt=) Stressade lite hela morgonen, färgade Polles hår och sen hoppa in i duschen.
Gick ner en sväng på Holmsjömarknad. Stötte på Linus där nere (inga kommentarer på det) haha. Hem igen och sen vidare till rödeby där jag hämtade upp Alle. Vi åkte och köpte läsk och jag köpte även en glass, sen satte vi oss i solen och åt glass, drack läsk och pratade skit. Himla trevligt faktiskt.
Nu håller Polle på att laga mat, mums. Är hungrig som en varg.
Sen blir det in i duschen igen, göra oss i ordning, börja dricka lte alkoholhaltiga drycker och sen dra vidare till Lotta i Rödeby och förfesta.
Planerat att starta en sväng på O´learys och sen vidare till Piraten. Ska bli så himla skoj och jag ska va karate full;)


Kanske publicerar lite bilder imorrn från vår kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0