Hemma efter en dag på jobbet

Nu är jag hemma=) Skulle ha slutat klockan 15 men fick gå över en timme så jag slutade klockan 16. Dagen har gått bra, har gått jätte fort. Har dock varit i mejeriet ( väldigt kallt där inne) så nu har jag lite ont i halsen igen=/ Men det går säker över.

Tänkte ringa till mamma och be om lite hjälp på en uppgift här, jag har kört fast=/ Men vill plugga så hoppas hon kan hjälpa mig.

Vädret är underbart idag, den kalla blåsten har blåst iväg. Inte känt av dem kalla vindarna alls idag, bara njutit av vår solen och värmen=)

Ska försöka få upp lite städhumör också, usch tråkigt. Men det behövs, det städas ju inte av sig självt tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0