Hemma hos min vän Natta även kallad trollet

Ja jag kom fram med tåget till Kalmar klockan 16.21, mötte upp Natta på stationen och sen tog vi bussen tillsammans ut till Torsås där hon bor. Åkte bort till hennes far där hennes bror och hans kompis befann sig. Vi b´lev bjudna på eftermiddags´fika. Det va behövligt efter resan.¨

Där efter åkte vi till Náttas lägenhet och lämnade av all min packning, bytte kläder och snyggade till oss lite, sen begav vi oss bort till stage4you gymnasiet som hade melodifestival nu ikväll. Stage4you är alltså ett musikgymnasie.
Det var en himla trevlig tillställning och artisterna va himla bra.

Nattas kompis vann alltihopa, det va ju lite skoj=)

Sen hem till Natta igen där vi skulle färga hennes utväxt. Hon hade köpt en färg som hette ljusblond, men nu har vi ett litet problem=/ Fårgen i hennes utväxt, den så kallade ljusblonda färgen är inte ljusblond utan snarare mellan brun. Så det blir en process imorgon för att rätta till detta problem.
Haha jag skrattar så jag håller på att dö och Natta nästan gråter istället, stackarn.

Nej nu ska vi nog öppna en flaska vin och lyssna på lite musik och snacka en massa skit. Måste ju prata igen tiden sen vi sågs sist;)

Nicco om du läser detta, Jag saknar dig redan och jag Älskar dig av hela mitt hjärta! Vi ses snart igen och då ska jag gosa ihjäl dig hjärtat mitt!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Så trevligt att jag lyckades hamna på din sida!!! Nätet är fantastiskt!! Låter som du har det härligt.



Kramar

Cathrine

2009-04-23 @ 22:11:13
URL: http://bayliezochniilaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0