Holmsjö=)

Vaknade hemma hos Natta i Torsås. Slingade hennes hår och sedan gjorde vi oss i ordning och åkte in till Karlskrona. Mötte upp min älskade syster som är på besök hos sin pojkvän här i stan. Gick till Lennarts och tog en fika på uteserveringen i den härliga solen.
Gick en runda på stan. Köpte faktiskt ingenting till mig själv. Däremot hårfärg till Polle och ett par strumpbyxor till Mia;) Fasen med, jag köpte ju visst nåt. Ett par strumpbyxor till mig själv med.

Natta släppte av mig hos Evamamma på Saltö där jag stannade hela eftermiddagen, pratade massor och så=)

Min underbara lilla Emmsa kom in till stan och hämtade mig, vi åkte upp till Holmsjö, köpte varsin glass och åkte ner till badstranden och satt där i solen och bara mös. Pratade massor och hade det allmänt bra. Var himla skönt att träffa Emma igen, hade saknat henne som tosing kände jag när jag väl såg henne. Vi brukade alltid träffas innan och bara prata av oss. Nu fick vi det gjort.

Efter det släppte Emma av mig hos Mia där jag spenderat en bra stund av kvällen, pratat skit, fikat och myst med lilla Hanna.

Och nu sitter jag hos min älskade vän Polle. Har haft i en avfärgning i hennes hår nu. Ska ha i en guldblond färg på det imorrn.

Det blir hektiska dagar när man är på besök. Härligt när man känner att man lever.

Imorrn blir det utgång med alla brudarna;) Jippi, det ska bli himla kul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0