Idag gäller det!

Japp idag ska vi sluta röka. Rökte min sista cigg igår innan jag gick och la mig. Va så satans röksugen imorse och är även nu=/ Men försöker sysselsätta mig så gott som möjligt och försöka att styra tankarna åt andra håll. Det är inte så lätt. Har så blandade känslor över detta, en del av mig vill sluta emdans en annan del vill inget hellre än att få ta ett par bloss.=/ Jag står i med en djävul på ena axeln och en ängel på den andra.

Haha har redan surat ihop på Nicco. Inte så bra kanske, men man blir ju sur som en jäkla citron utan ciggen alltså. Han får stå ut med en bitterfitta ett tag helt enkelt=P haha. Får väl se hur länge det går. Vad tror ni?

Btw flickan från det blå med Jimmy Jansson är ganska bra faktiskt=)

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

vi kan lägga till varann på bloggkoll om du vill. :) läser alla sorters bloggar!

kram

/F

2009-04-12 @ 19:40:55
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0