Jag vaknade

Ja jag lyckades att vakna imorse när klockan ringde 5.50=) Jag var trött men fick dra mig upp ur sängen.
Var på jobbet vid 20 över 7 och fick sitta och vänta tills kvart i 8 när jag skulle börja. Dagen har gått fort och haft mkt trevliga kunder idag=)
Hade en kund som sa: Du känner min bror va, Björn och så nåt efternamn?
Jag: hmm nja det vet jag inte.
Hon: Jag såg er två tillsammans på ett kort på facebook.
Jag:skrattade lite och sa jasså.
Haha det va det roligaste på jobbet idag

Nu har jag äntligen landat hemma. Ska köra en sväng på löparbandet hade jag tänkt mig, är bara så seg efter en dag på jobbet. Men bara man väl kommer igång så brukar det inte va några problem. Man får tänka på hur fin man förhoppningsvis blir av att träna, så går det lite lättare.

Nicco jobbar till 20 idag=/ Drygt att va hemma själv. Får fundera ut nåt att hitta på.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Polle

Duktig du var, jag e riktigt förvånad ;) Haha där ser man, inte bara känd i karlskrona då :D

2009-04-15 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0