Övervunnit en rädsla!

Ja idag har jag övervunnit en va mina rädslor, nämligen att lägga mig i ett solarie. Jag har länge funderat på att jag borde sola lite, slippa vara så blek och tråkig. Men jag har kännt att det är obehagligt, så det har inte blivit av. Men idag tog jag tag i mitt problem och gick ner och solade. Och vet ni vad? Jag överlevde=)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag beger mig ner mot Karlskrona. Jag räknar ner varje dag! Ska bli så himla kul att få träffa alla människor=)

Nu ska jag ta tag i disken som ligger i baljan och väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då e du brun o fin nu då :) Hur länge ska du stanna i kna?? Kramiss

2009-04-19 @ 17:58:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0