pigg och glad

hej hopp!
Vaknade vid klockan 10 idag. Gick upp och rökte lite, sen gick jag ner till bibblan. Dem hade psykologiboken där så nu kan jag fortsätta med pluggandet=) Lånade även en andra bok "Andra boken om Kirre" heter den. Har läst den första tidigare så nu tänkte jag beta igenom den andra med. Den första var kanon bra. Men hemsk. Handlar om en liten kille som blir placerad i fosterhem pga att hans unga mamma missbrukar droger. Sen får man följa hans dramatiska liv.

Efter bibblan svängde jag in på Ica och köpte mig en såndär god räkbaguette=) Mums så nu har jag fått i mig lite frukost med.

Ska åka och jobba om en stund. Börjar klockan 14.45. Så ska snart börja göra mig i ordning.

Efter jobbet ska jag nog upp en sväng till Camilla, dem ska partaja lite där=)

Vad ska ni hitta på en fredaskväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Polle

Tur de hade den där :) O tur du har en j*vla blogg iaf så man får höra nåt om vad som händer i ditt liv ;) Bara så du vet så kan du räkna med ett samtal från mej i det närmaste, vi ha mycke att ta igen nu märker jag :P Pusselipuss

2009-04-04 @ 08:57:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0