Städning

fasen vad duktig jag är. Det blev lite städning iaf, trots arr jag inte hade minsta lust för att städa. Men satte på radion på hög volym och började ta tag i disken. Det är lätt att bara dra vidare när man väl börjat, det är starten som är seg.
Jag har iaf diskat, plockat undan, dammat, vart nere med skräp och skit och vikt, hängt och lagt in alla tvättade kläder i garderoberna=)

Har precis ätit lite och orkar inte fortsätta med städningen nu=/ Tar resten imorrn. Det vill säga fortsätta med dammningen, städa badrummet, dammsuga och skura golven. Sen är det klart.

För övrigt så är jag fortfarande förkyld=/ Men febern är borta iaf, Jippi. Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.
Hejja grabbarna=D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så mycket för det du skrev! Dock kommer min blogg läggas ner nu. Men jag vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått av dig!

2009-04-01 @ 23:23:44
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0