klippa ekorrarna

Hejsan hoppsan!
Nu börjar allt bli färdigt här hemma=)
Det kommer att bli såå himla snyggt.
VArdagsrummet är i stortsett helt klart och det är jätte fint=)
Det är i lila och svart, massa ljus och pill;)
Det blev himla mysigt.
Och jag gillar mys.

Och så har vi köpt bil jag och min älskade.
En jätte fin volvo 940 Glt
Så nu är vägarna inte lika säkra längre=P

Nu ska jag klippa min pojkvän
Han ser för jävlig ut nu rent ut sagt.
Har inte blivit av att vi klippt han nu i flytten och allt.
Håret har bara fått gro precis som det vill
Ja ni hör ju hur det låter..
Men nu ska han bli snygg som aldrig förr;)

Imorrn blir det upp tidigt och jobba.
Börjar 07.45
Efter jobbet ska vi till min moster och grilla=)
Sen upp och jobba på söndag med.
Sen är schemat slut=/

Gå tillbaka till timmar=/
Hoppas att man kommer att få jobba lite iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0