ruggit väder, varmt bad

usch nu blir det bara kallare och kallare ute=/
Sommaren är över
Nu har vi en lång, mörk, kall och tråkig vinter framför oss.
Men jag har kommit på att allt är inte tråkigt med vinter.
Det finns ett par plus
Det är lite mysigt att vara ute och åka pulka ha med sig varm choklad och härligt sällskap
Te smakar mycket bättre på vintern
Det är grymt skönt att lägga sig i ett varm bad när man kommer hem helt genomfrusen
och så vidare

Men jag föredrar iaf sommaren, solen och värmen.

Men nu ska jag krypa ner i ett varmt bubbelbad med min älskade
Finns inget bättre än att få mysa med någon som man älskar
Att bara få känna personen närhet är guld värt.
Japp, så nu har jag inte tid att sitta här.
NU är det en lång kväll med mycket mys;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har ni stort badkar?

2009-08-25 @ 08:19:52
URL: http://susannne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0