Funderingar

Ja som dem flesta redan vet så är jag en männsika som funderar väldigt mycket och ofta på skaer som aldrig går att få svar på..=S Exempelvis hur jorden kom till, vart rymden tar slut och så vidare..
Men idag funderar jag på nåt mer betydelsefullt, funderar på om jag kanske ska börja skriva om nåt mer väsentligt än min vardagssörja i min blogg..Vad tror ni?, skulle inte det vara lite mer intressant? eller är det som så att folk vill veta vad andra folk gör om dagarna? är dem nyfikna på mitt otroligt händelserika liv? Kanske är det som så att folk läser blogg bara för att ha en sysselsättning? Men iaf, en form av en kategori..Vet inte bara vad det skulle vara..Vad vill ni läsa? Kom igen och hjälp mig nu..lämna förslag!

Kommentarer
Postat av: Polle

Jag tycker de e helt okej att skriva om vad du gör om dagarna ;) Känns som vi inte e så långt ifrån varandra då :P O så kan jag ha lite koll på dej iaf :D

2009-02-24 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0