Mulle Mullvad

haha ja endel förstår vad jag menar med min rubrik och andra inte...Ni som inte förstår tycker antagligen inte att det är kul iaf, så ödsla inte tid på att undra=) Det är en grej från jobbet.

Idag har jag jobbar 10.30-19.30. allt har gått bra och det har vart hur mkt folk som helst. Är dock väldigt trött nu när jag kommit hem och snatt mig ner vid datorn och bara tar det lugnt..=S Det är farligt att slappna av.

haha Polle vad kul det är nu när du börjat kommernterat=) Ja man kan undra vad det är för nåt som katten har släpat in..=) haha. Han är lite kräsen bara=P Men underbar på alla andra sätt och vis;)

Nu sitter jag som vanligt och väntar på min älskade. Det tar 5 minuter för mig att ta mig hem från jobbet och en timme för honom. tråkigt, men snart så är han hemma=D

Ska väl laga lite mat. Äta bör man annars dör man;)

Kommentarer
Postat av: Marco

Hejsan Sandra.. vilken fin bloggis du har

2009-02-27 @ 20:30:18
Postat av: Polle

Haha visst e det :) Ja de e ju tur att han e det iaf ;D

2009-03-02 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0