Nu är jag hemma

Ja nu är jag hemma igen. Jobbet gick bra. Har vart massa att göra idag, då är det roligt=) Det är ju löning idag antar att det är därför det vart så mycket. har dock haft huvudvärk hela kvällen har fortfarande det=( Usch brukar aldrig ha det annars, men hade det igår kväll också=S vet inte vad det är.

Handlade lite efter jobbet. Blev ganska tungt så Anna va snäll och hämtade mig. Malin och Camille var också med, dem hade vart och ätit pizza. Åkte ut en sväng till Sofi i Ullstämma och tog en cigg sen körde vi hemmåt.

Nu har jag lagt räkor på tining och jag har kokat ägg. Ikväll blir det räkmackor=) Mums. tyvärr ska jag mysa i min ensamhet. Nicco är och jobbar med låten, han äter iofs inte räkor så hade fått mumsa själv iaf. men lite sällskap hade jag inte dött av.

Vad har ni haft för er?

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Haha satans då :P Min gick över nu framåt kvällskvisten iaf :)

2009-02-25 @ 23:09:50
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Polle

Usch inte kul det, få hoppas den ha gått över nu :S

Mums så gott med räkmacka :) Äter han inte räkor hlr? Vad e de för konstig kille du hittat? :D

2009-02-27 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0