Sanna vänner är det bästa man kan ha!

Ja det är verkligen så..det är bättre att ha en riktig vän än många polare..

Jag mådde inget vidare igår, allt kändes bara tungt, eller rättare sagt det känns tungt=S Ni vet när man känner att inget går som man vill, hur mkt man än kämpar så får man inget i retur. Tror att många känner igen sig i dessa ord.

Iaf så ringde min underbara vän Malin Petersson till mig igår efter att hon förstått att jag va lite nere. Hon är en sån människa som jag vet att jag kan lite på till 110%. Man har vänner som man kan lite på men inte många vänner som man kan säga precis vad som helst till. Jag vet att vad jag än säger till Malin så är hon ärlig, hon skulle aldrig dömma mig på något vis. Jag vet att hon alltid finns där. Vi har inte pratat nu på flera månader förens igår, och allt bara kändes så naturligt. Efter ett samtal på 2½ timme så hade en stor klump lossat från mitt bröst. Allt kändes lite lättare. även om Malin inte kan trolla bort mina bekymmer så kan hon hjälpa mig att se dem fårn en ljusare sida, göra dem enklare att tacklas med..

Hon sa även att hon funderar på att flytta hit efter sommaren, jag fick en stor varm bomullsboll i kroppen när hon sa dem orden. Jag hoppas verkligen att det blir verklighet av dem orden=)

Idag är jag ledig, vet inte vad jag ska hitta på.

Måste hålla tummarna för Johanna också som är på arbetsintervju idag=) Hoppas det går bra vännen!

Jag återkommer under dagen.. tjo!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men gumman då inte ska du må dåligt!

O ja jag vet precis hur du känner dig tro mig!

Ibland frågar jag mig själv vad jag har för folk om kring mig oxå..lr är det ens eget fel??Den ständiga besvikelsen,låt mig ge ett tips..lita aldrig på någon...nu må jag låta som en bitter fan men så är nog fallet..

2009-02-05 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0