Jihoo!

Sitter hemma och segar, är ledig för en gångskull=) Känns skönt.
Dem ringde från Coop nu med och jag ska på anställningsintervju på torsdag=) HJÄLP!! Känns kanon skönt men blev hur nervös som helst..=P Vad säger man liksom? Hehe jag med mitt stora vokabulär..=P haha. Men får se hur det går..hoppas att det går bra iaf=)

Sitter här och väntar på min käraste som är och jobbar. Han kommer hem runt 17.30=) Jippi. Blir lika glad varje gång jag får se honom=)

Är helt uppspelt efter att Coop ringde så jag vet inte ens vad jag ska skriva mer!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nej jag lovar dej, det ville du inte se :D hahaha

2009-01-07 @ 16:33:34
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0