Rastlös=/

Är så trött på att bara gå hemma om dagarna, jag kräks på att=/ Jag vill ha ett jobb så man får in rutin på sin vardag och tjänar lite pengar! Visst är det skönt att va ledig, men efter ett par dagar så är man ganska less på det oxå. Jag har ingen rutin i min vardag alls=( Vaknade vid 12.45 idag, gick upp och rökte och satte mig vid datorn. Nu har jag suttit här i ca en timme och nu är jag hur rastlös som helst..=/
Jag har funderat många gånger på vad man kan göra, men kommer aldrig på nåt. Alla andra jobbar ju och har dagarana fullbokade.

Igår var oxå en slappdag. Nicco var ledig igår=) Vi tog en riktig mysdag. Käkade Pizza,kollade på film och myste hela dagen lång=) Mys tycker jag om!

Vi har börjat söka lägenhet nu med=) Det är himla kul, kollade lite möbler och vise värse igår. Till en början trodde jag det skulle bli svårt men det verkar som att det kan lösa sig ganska smidigt iaf. Man har ju inte alltid helt samma tycke..=/ Hehe. Men vi kommer överens helt okej iaf=) Längtar tills vi flyttar=)!! Jihoo

Tycker det är väldigt dåligt med kommentarer=(, kom igen nu va!!=P

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni ska flytta ihop..:) Hoppas du får svar från intervjun snart då..Kramar Carro

2009-01-20 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0