Uppe med tuppen

Ja kanske inte riktigt uppe med tuppen men nästan iaf..=P Är ledig idag men vaknade vid 10.30, inte illa pinkat=)
Är förkyld som ett jävla såll..låter som en hel karl och lite till när jag pratar=S Halsen gör så pissigt ont, men vad gör det om 100 år, na na na..=)

Fick ett meddelande från Malin innan att hon vart på intervjun idag, så nu sitter jag helt spänd och väntar på att hon ska ringa för att tala om hur det har gått=)

Johanna har precis påbörjat sin intervju nu..Gaaah hoppas det går bra gumman, håller tummarna för dig=)!!

Har bara gått 5dagar av dem 2 veckorna av den olidliga väntan=S så det är fortfarande lite mer än en vecka kvar tills jag får svar om jobbet.

Om man kanske skulle va så duktig så att man skulle äta lite frukost kanske=) Så kroppen blir nöjd och glad. Det jobbiga är bara att Nicco åt upp allt bröd igår så innan jag kan äta måste jag gå till Ica kom jag just på..=S Så blir nog ingen frukost nu iaf, det får vänta ett tag till..=P

vi hörs, ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0