Jobbigt att komma igång

När man jobbar som timanställd är det ganska svårt att komma in någon "jobbrytm".
Ibland är man ledig så många dagar i streck att det är sjukt segt att börja jobba igen=/
Nu har jag varit ledig flera dagar i streck, iofs va jag tvungen med tanke på att jag skulle slutföra min sista kurs i skolan innan sommarlovet.

Idag ska jag börja jobba igen.
Sitter här och känner hur segt känns.
Ska jobba torsdag, fredag och lördag nu.
Idag jobbar jag 13.45-21.15 alltså stängning.

Det brukar alltid vara kul när man väl kommer till jobbet=)
Bara såhär innan som det känns segt.

Häner inte så mkt mer än jobb idag, är inte hemma fören strax innan 22.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas timmarna går fort på jobbet i helgen =) Du har rätt i att det brukar kännas bättre när man väl är på plats!! Puss

2009-06-11 @ 12:20:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0