Juni och 10 grader ute

Det är sjukt, fy bubblan vad kallt det är ute idag=/

Jag har ju vart ganska ålig på att uppdatera, men det har inte hänt så mycket.

Igår så var jag och Nicco hos en personlig tränare på gymmet och fick introduktion.
Vi fick fylla i våra levnadsvanor, göra konditionstest samt styrketest, mäta fettprocenten i kroppen och så fick vi genomgång
av maskinerna i gymmet.
Gick igenom alla kroppsdelar och la upp ett tränings-schema.
Idag har jag sån satans träningsvärk i hela kroppen:P hehe.
Man är ju inte allt för vältränad längre=/
Men man blir väl det igen förhoppningsvis.

Jag va på stan och fikade med Sofia häromdagen med, det va himlans trevligt=)
Det får vi göra om snart igen

Har varit hos Ricke och pysslat emd låtarna och sjungit lite.

Och så har jag jobbat lite med.

Annars är det ganska lugnt här.
Ska sätta mig och titta på Mäklarna nu, har fastnat i den serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0