Dammsugaren

Vi har rena rama julafton här idag=) Först löparbandet och sen nu kom den nya dammsugaren. Nicco började dammsuga direkt=) Haha tror jag ska köpa ny dammsugare lite oftare..;) Iaf så va det ju en såndär utan filter och emd vattenbehållare istället. Och jävlar vad bra den sög och när man sedan tömde ut vattnet efter att bara ha dammsugit mattan i vardagsrummet så var det helt svart och geggigt utav damm. Usch vad äckligt, men tror det är jävligt effektiv städning=) det ska nog bli bra detta.

lasagnen står i ugnen nu och det är 20 minuter kvar tills den är färdig. Jag är så fruktansvärt hungrig nu. Skulle kunna äta en hel gris känns det som. Men får klara mig i 20 minuter till sen så smäller det. Då ska jag svulla i min goda lasagne..=)

Kommentarer
Postat av: Polle

Oj det va värst vad de handlas ;) Usch ja då måste den verkligen vara bra, vad va de för dammsugare? Kanske man borde köpa :D

Haha ovanligt ni äter lasagne ;) Men ja gott e det :)

2009-03-02 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0