Hos min Älskade mamma

Idag är jag i Jönköping hos min underbara mamma och firar min syster som fyller år imorrn. Har träffat alla mina underbara småsyskon=) Härligt när man väl ses, det är ju tyvärr inte så ofta=/

Har ätit kasslergratäng och massa tårta och sånt gott. Hela familjen samlad, det är alltid mysigt.

Tyvärr är inte min älskade med för han jobbar i helgen=/ Honom saknar jag.
Men får träffa han snart igen=) Skönt det. Jag älskar dig Nicola Sandberg!

Nej nu ska jag vara lite social igen=)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: morgan nero

glömm inte att gratta natta och krama om mamma från mig så är du gullig ha det jätte gott jag läser din blogg varje dag och tycker du skriver jäkligt bra fortsätt så här

ha det gott

2009-03-28 @ 23:40:51
Postat av: morgan nero

glömm inte att gratta natta och krama om mamma från mig så är du gullig ha det jätte gott jag läser din blogg varje dag och tycker du skriver jäkligt bra fortsätt så här

ha det gott

2009-03-28 @ 23:42:41
Postat av: wictoria

låter underbart, jag har ju knappt kontakt med mamma längre :/

jag drömde om natta härom kvällen!:D

2009-03-29 @ 04:37:13
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0