Mys för mig själv

Gud vad det är skönt att bara få vara för sig själv ibland. Sitter just nu och vrål lyssnar på Celine Dion. Jag älskar verklgen den människans röst, finns ingen som har bättre röst. Fy bubblan vad hon är bra=) Massa kärlek och mys.
Men iaf tillbaka till att vara ensam ibland. Man behöver inte vara social och inte heller på topphumör. Man får sitta och lyssna på musik och bara tänka så det knakar och inegn som behöver bry sig. Kan spela vilken musik man vill och hur högt man vill. Bara få vara lite asocial/deppig fast utan att vara ledsen, bara lite dyster helt enkelt. Ibland behöver man få vara dyster och bara fundera på allt mellan himmel och jord. Finns nog många människor som känner igen sig i detta utlåtande, Eller?

Har man folk runt i kring sig så har man en press att man måste vara social och glad. Och är man inte tillräckligt gad så kommer det massa dryga frågor om varför man är sur eller om det är något som har hänt och så vidare. Det behöver ju inte vara nåt som har hänt bara för att man är lite mindre social.

Aja nu ska jag iaf fortsätta att lyssna på min kära idol Celine Dion=)

Kommentarer
Postat av: Polle

Oja jag vet ;)

2009-03-02 @ 20:01:37
Postat av: Towa

Nej jag ska försöka hålla mig i styr =)

2009-03-02 @ 20:15:49
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Jossan

jadu gumman, jag känner igen mig! Och att få lyssna på precis det man känner för för tillfället är enormt skönt, och sen att man vråla som en idiot behöver man ju inte säga högt kanske ;P Puss o kram

2009-03-12 @ 20:20:46
URL: http://lillajossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0