Tvätten

jag har hunnit med hela tvättberget. Så duktig jag är. Nu hoppas jag bara att allt som är i torktummlaren hinner torka tills klockan 15, är lite osäker på det=/ Mina jobbarbyxor är där i och dem måste ju vara torra eftersom jag måste ha dem. Vill ju gärna inte gå med halv fuktiga kläder till jobbet..haha.

Vart är solen idag? Inte i Linköping iaf. Den skiner lite svagt bara. Alledeles för mycket moln för mitt tycke. Men jag ska vara lycklig iaf=)

Känns faktiskt lite obehagligt att åka till jobbet efter gårdagens bravader om jag ska vara riktigt ärlig=/ Eller inte just att vara på jobbet där är vi juu så många hela tiden men sen ska jag ju ta mig hem helt ensam ikväll=/ Hoppas inte att det händer nåt på jobbet ikväll iaf. Dem som var igår sitter ju häktade på stationen, men fick höra att det folkslaget ofta är gängbildat. Aja får väl se om jag kommer hem helskinnad ikväll.

nej fy vad tiden springer iväg. Nu måste jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för en kväll på jobbetl.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu tror jag att jag missat nåt.. Vad hände igår? :/

2009-03-20 @ 14:42:50
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: emma

Du får ta en tripp mot kalmar, här har vi sol sol SOL! pusss

2009-03-20 @ 16:37:04
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0