Varför?

Jobbat hela dagen idag, hade stängning. Det har varit ganska lugnt hela dagen så vi har bara haft 2 kassor igång, alltså har jag varit på golvet och jobbat en del. Kört lite pall, fyllt på cigg och städat lite.

Men när klockan är 18.50 (vi stänger 19.00) då ska tydligen alla jäklar handla=/ Och att människor är så respektlösa gör mig vansinnig. Ropade i kundradion vid 18.50, 18.55 och 19.00 och bad alla kunder bege sig fram mot kassorna pga att vi stänger. Då är det en jäkel rent ut sagt som springer runt med en stor vagn och totalt ignorerar alla mina rop i kundradion, jag ser hur han lugnt och stillsamt springer i kring och letar efter sina varor som han ska ha. Han kom fram till kassan vid 19.03 då ska han lassa upp alla varor i vagnen (det var inte några kan jag meddela) sen ska han packa allt, detta ska egentligen vara klart till 19.00 men han var klar aa jag vet inte vad klockan var. Det gör mig inget att sitta kvar i några minuter extra för jag har inte bråttom någon stans, grejen är bara den när man är så respektlös. Det gör mig arg. Grrr.

Äntligen hemma, så står min älskade Nicco och lagar mat=) Har sagt det innan men jag säger det igen, han är bara för underbar.
Kommer hem och är hungrig som en varg, så bara får jag maten serverad. Hur härligt är inte det?!

Och vårkänslorna bara sprang och gömde sig idag, när det snöar. Varför snöar det mera? vill inte ha mer snö, vill ha sommar. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Neeej! Mer snö åt folket! Snö året runt :D



Sv: Den som är misslyckad ska jag bleva med laser, och sen tatuera över. Stör mig enormt, ville inte tatuera båda underarmarna men nu har jag inget val. Antingen ett stort fult ärr, eller en tatuering...

2009-03-22 @ 23:38:35
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0