Förlust=/

Ja det blev förlust för Sveriges del idag 3-1..Jäkla skit.
Bronsmatch på söndag då, får väl se hur det går. Ska iaf hålla mina tummar för att det iaf blir en medalj.

Har ju glömt att skriva att vi ska titta på en ny lägenhet på söndag=) Hoppas verkigen att den är fin och passar oss=)
Vi har högst köpoäng så hoppas att vi får den om vi nu vill ha den=)
Den ligger iaf inne i stan, en 4:a på typ 90kvm, skönt med en större lägenhet. Kanske lite överdrivet med en 4:a men den kostar ungefär lika mycket som 3:orna så då kan man ju lika gärna ta den. 6800kr i månaden inte så farligt för en 4:a inne i stan;)
Får återkomma med mer info efter att vi tittat på den på söndag

Nicco och Packe spelar NHL på det där jäkla x-boxet=P Usch vad tråkigt.
Funderar på om jag ska orka lägga mig i ett varmt bad innan jag kryper ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0