Lista

Haha denna lite roliga lista snodde jag från Malins blogg.

1. Hur gammal är du om fem år?
27 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min kära sambo och katterna
3. Hur lång är du? 1.69
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm kommer inte ihåg=p
5. Vem ringde dig senast? Min syster
6. Vem ringde du senast? Carro
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Eng och matte=). Puss"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Är det mycket att säga så ringer jag hellre, tröttnar på att skriva och att vänta på svaren=P
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
10. När såg du senast din mamma? Den 28:e Mars
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du i dag? Vid 10.
13. Vilken är din favoritjulsång? Låt julen förkunnas
14. Vilken är din favoritplats? En härlig sandstrand i solen
15. Vilken plats föredrar du minst? Gillar inte att vara på sjukhus=/
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningvis så är jag färdigutbildad, har ett välbetalt jobb och en kär familj=)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och spöken under sängen :P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En lite pinsam händelse på jobbet igår kväll

19. Hur stor är din säng? 180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag äger ingen dator=P
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Östergötland och Blekinge
24. Vilka städer har du bott i? Linköping och Karlskrona en sväng i Örebro när jag var liten med.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Om jag ska ha skor på fötterna så vill jag helst ha strumpor. Men utan skor är det nice att vara barfota.
26. Är du social? Ja, jo men det är jag nog;)
27. Vilken är din favoritglass? GB Sandwisch
28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så mycket för efterrätter, det får inte vara för sött
29. Tycker du om kinamat? Me love
30. Tycker du om kaffe? jadå, fast dricker inte så ofta
31. Vad dricker du till frukost? Frukost?
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida
33. Kan du spela poker? Nja då, jag vinner ofta över Nicco;)
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja det är det bästa
35. Är du en beroendemänniska? hmm jag röker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne jag känner faktiskt ingen som fyller samma dag som jag, men det finns ju ett antal.
37. Vill du ha barn? Ja det är väl klart
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen och kläder
41. Äger du dyrbara smycken? ja en del=)
42. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Mentalist
43. Kan du rulla med tungan? Nej =/
44. Vem är den roligaste människan du känner?  Jadu, måste nog vara Johan och gänget dom e crazy
45. Sover du med gosedjur? Haha nae det är nog minst 10 år sen det fanns ett gosedjur i min säng.
46. Vad har du för ringsignal? The outfield-I dont want to lose youre love
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, jag har min första klänning kvar
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min psykologi bok
49. Flirtar du mycket? Haha, när jag druckit alkohol så blir jag nog ganska flörtig av mig;P
50. Kan du byta olja på bilen? Jag är en händig kvinna
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopp
52. Vilken var den senaste boken du läste? Andra boken om Kirre
53. Läser du någon dagstidning? Nja, dem dagarna jag jobbar så brukar jag iaf bläddra genom tidningarna.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Njae det gör jag inte men sjunger för fulla muggar:)
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio seven
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nån gojja till skolan
58. När var du i kyrkan senast? Dont remember, jag tycker inte om kyrkan
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jag kommer ihåg Jenny hon va grym=)
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? typ 4 nätter   

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ni köpt ny säng? Annars är den bara 160 ;P haha

2009-05-14 @ 17:44:20
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0