Ny mascara!

Glömde ju att skriva igår att jag köpte en ny mascara. Den senaste tiden så har jag använt Lancome Léxtreme och den är superbra, men igår när jag skulle köpa den så fanns den inte, den va alltså slut=/ Blev lite ledsen men provade helt enkelt en ny. Det fick bli Lancome hypnose. Har precis gjort mig i ordning för jobb ikväll. Jag använde den nya mascaran och den va också helt underbart bra=) Blev så glad att den var bra, lite surt att betala 270 kronor för nåt som man sen är missnöjd med=/
Min slutsats: Lancome Paris har helt klart dem allra bästa mascarorna!!

Svar på Tesas kommentar:
Ja jag vet att du är här och snokar lite ibland=)  det är det som bloggen är till för. Hehe.
Ja det blev jag som fick din roliga tid idag, är iofs glad att jag får jobba, bara himla tråkigt att köra 16-20. Men som sagt bättre än inget alls. Ja det är tur att vi hoppa innare finns och kan hjälpa er;) vi är allt himla bra! Hoppas det går bra med pappa idag då, och jag ska vara snäll mot pensionärerna=)

Nu är det bara en timme kvar tills bussen går. har lyckats att sysselsätta mig ganska bra denna dag iaf tycker jag. Läst lite bloggar, pratat i telefon, badat och gjot mig i ordning. Har inte fått nåt vettigt gjort men tiden har iaf sprungit iväg, det tackar jag för!

Ska ni handla så tycker jag att Willys är ett självklart val;) Kanske syns ikväll om inte så ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaa hypnosen är fan bäst :P

2009-05-07 @ 14:59:55
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0