Saknad och hat på samma gång

usch jag förstår inte hur en människa bara kan överge en annan människa. Kan någon förklara det för mig?
Jag har inte valt att vara Pappa, det har du valt själv. Jag har inte bett dig att ge mig ett liv. Det var du som valde att du ville att jag skulle komma till livet.
Jag har ett kort när jag är nyfödd och du håller mig i famnen och är världens stoltaste pappa, vart har det tagit vägen?
Vart är du nu?
Varför?
Kan du inte bara förstå att jag saknar dig så det gör ont.
Kan du inte bara förstå att jag vill ha dig i mitt liv.
Kan du inte bara förstå att du är min pappa och att jag älskar dig.

Om du bara visste hur många tårar jag gråtit för dig, så många nätter som jag legat sömnlös för att jag funderat, jag funderar på vart du är, jag funderar på hur du har det osv.

Jag dömmer nite dig för något som hänt, du är min pappa och jag kommer alltid att älska dig!!

Kommentarer
Postat av: mogge

skicka det du skrivit till honom i ett brev jag tycker att du skriver så jävla bra

du har säkert skickat många brev redan men fortsätt för du saknar honom en dag inser han vilka underbara döttrar han har och tar kontakt det kan vara så att han skäms och känner sig misslyckad eftersom han inte tagit sitt ansvar men stå på dig skriv massa brev o bomba honom med brev så inser han snart eran längtan efter pappa

stora kramar från mogge

2009-05-03 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0