vill bara säga

att kärleksgojja är inget jag dagligen skriver om här i bloggen men...

Nicco jag vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Sitter här och lyssnar på musik och blir helt varm i kroppen när jag tänker på dig.
Att jag av alla människor har sån tur att jag får dela mitt liv med dig, jag kan inte förstå!

När du ler mot mig så smälter jag
När du rör vid mig blir jag alldeles varm i hela kroppen
Och när du säger att du älskar mig så blir jag helt mållös!!

som jag känner nu så vill jag dela varje dag med dig, vill dela både sorg och glädje, vill dela roliga men även mindre roliga dagar med dig!

Livet är inte alltid en dans på rosor, men tack hjärtat för att du finns vid min sida och låter mig få vara lycklig och se det härliga med livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe försvänta dej inte för mycket :p har nog snart ett uppehåll på ett par veckor igen :P Har faktiskt aldrig provat den. Har bara testar hypnose och definilice eller va fan den heter :D

2009-05-07 @ 16:48:47
Postat av: Malin

Den över var från mej, men det förstod du nog :P

2009-05-07 @ 16:49:20
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Polle

:)

2009-05-07 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0