Anledning till bloggtystnaden igår

Jag som sagt blev det ju inget bloggande igår
Detta med avsikt
Det enda osm hade stått hade varit en radda med svordomar
Jag fick ett raseriutbrott igår
Och då menar jag verkligen ett raseriutbrott
Jag slog i dörrar, svor och gapade och kastade saker i golvet
Allt som kom i min väg
Jag var verkligen så fruktansvärt arg
Jätte jätte arg
Efter att jag fått ur mig ilskan så bara sjönk jag ihop på golvet
då kom gråten
Jag fick hysterigråt
det gick inte att hejda
Helt sjukt tårarna bara sprutade och jag va helt förstörd
Fick knappt luft i all gråt
Usch det var inget kul alls
Hoppas inte att det ska komma fler gånger
Jag var helt slut i både kropp och sinne efteråt
Detta är en del av graviditetens härliga baksida
Som tur är var detta mitt första utbrott
och förhoppningsvis mitt sitsa
Usch det var verkligen hemskt
och jag mådde så dåligt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här :D älskar mina ögon! stora och bruna. lite förföriska :D kram

2010-04-20 @ 16:17:52
URL: http://theladypink.blogg.se/
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Usch så hemskt! Tur att man bara är gravid i 9mån :)

2010-04-20 @ 18:34:41
URL: http://www.mondoblog.se/principessan
Postat av: Mia Bekkhus

Menar du att du heter Sandra Geore? Eller tolkade jag dig helt galet där? Hahahahah! Jag har kollat facebook, men hittar dig inte... :(

2010-04-20 @ 18:48:29
URL: http://miabekkhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0