Barnförsäkring

Igår hade vi en tjej här hemma från trygg hansa
När man väntar barn blir man erbjuden gratis information angående barnförsäkring
Vi tyckte att det kunde vara ganska klokt att prata med någon
Det finns ju hur många olika bolag och försäkringar som helst=/
Det är som en hel djungen, som allt annat när man skaffar barn;)
Hon pratade en hel del
jämförde de olika bolagen osv
tycker att man fick ut en hel del av det där faktiskt
NU återstår det bara att läsa genom alla papper osv innan man bestämmer något
Det är ju viktiga saker liksom..


Bilen gick ju ej genom besiktningen sist
Jag har faktiskt glömt att besikta om den
Imorse kom jag på att imorgon är sista dagen
Så idag får jag helt enkelt åka och besikta bilen igen
Hoppas att den går igenom nu när tomas har bytt spindelleden åt mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0