Fullt på schemat

Steg upp tidigt idag
Var ju dags för föräldragruppen igen=)
08.30-10.30
Idag pratade vi ännu mer om förlossningen
men ganska inriktiat på olika sorters smärtlindring
Jag tycker det är völdigt intressant med föräldragruppen
Man får bolla sina tankar med andra mammor
och man får en stor inblick i förlossningen

Var hemma igen runt 11.00
åt lite lunch och sedan var det bara att bege sig mot skolan
Jag hade tid för validering klockan 13-15
och klockan 15 skulle jag skriva en reflektionsuppgift
kallade det prov om ni vill;) hehe

Efter skolan begav jag mig till stadsbiblioteket och lånade en bok inför nästa kurs
de hade ej boken jag behövde mne lånade en roman iaf
behöver dock den med men iaf;)

JAg är sjukt trött idag
mina fötter är sjukt trötta
De gick konstant i lite över 2 timmar igår
och idag har de gått 1,5 timme typ
Det är ganska tungt för stackars fötetrna att bära dessa gravidkilon
Det känns också vill jag lova
SKa be min underbara älskade om lite massage sen när han kommer från jobbet
Det ska bli skönt..;)

Usch nu blev det en massa text..
men men vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej, hoppas det är bara bra med dig och resten av familjen. Det här med att göra abort på grund av kön, vad tycker du egentligen om det?

2010-04-13 @ 19:33:00
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0